Cadillac Owners Forum banner
  • BEWARE OF SCAMMERS. Anyone trying to get your money should be checked out BEFORE you send anything anywhere.
21 - 40 of 63 Posts
Ga naar projectltg.com, ga naar installaties en scroll naar beneden naar 3.73 differentieel. Het is dezelfde installatie als 3.27.
Ik heb je website bekeken, ik heb het onderdeelnummer gezien dat je voor het differentieel had vermeld, maar ik kan er helaas geen vinden met dat onderdeelnummer, de andere 3.27 differentiëlen die uit dezelfde jaren komen, werken niet? Alleen dat onderdeelnummer werkt voor onze ATS? Alle 3.27 zien er op zijn minst op de foto's identiek uit. Hier zijn een paar foto's van degene die ik tot nu toe heb gevonden. Die komen niet overeen met het onderdeelnummer dat je op je website hebt staan, maar deze zien er identiek uit.

Discussion starter · #22 · (Edited)
Bedankt voor de links👍🏻. Ze lijken te werken. Zolang ze passen op de 2016 up camaro 2.0, werken ze op de ats, maar vergeet niet dat je de companion flange en decoupler moet aanpassen. Niet moeilijk. Als je je originele assen gebruikt, zouden ze met de flenzen moeten werken. Meet de center bolt to center bolt op de flange en vergelijk ze dan met degene die je koopt. Vraag de verkoper om ze te meten en een foto naar je te sturen. Op die manier heb je bevestiging.

Bedankt voor de links👍🏻. Ze lijken te werken. Zolang ze passen op de 2016 up camaro 2.0, werken ze op de ats, maar onthoud dat je de companion flange en decoupler moet aanpassen. Niet moeilijk. Als je je originele assen gebruikt, zouden ze met de flenzen moeten werken. Meet de afstand van bout tot bout in het midden van de flens en vergelijk deze met die van de flens die je koopt. Vraag de verkoper om ze te meten en een foto naar je te sturen. Op die manier heb je bevestiging.
Bedankt voor je hulp, het wordt echt gewaardeerd!!!! Ik zal je op de hoogte houden, zodat je je site kunt updaten om iedereen in nood te helpen

Hé, als iemand een van die 3,27 differentiëlen uit elkaar haalt, plaats dan de foto's. Ik heb me afgevraagd of de tandwielset uitwisselbaar is in het ATS-V differentieel. De behuizingsontwerpen lijken erg op elkaar, dus het is niet onmogelijk. We hebben alleen 2,85 en 3,73 fabrieksopties.

Discussion starter · #25 ·
Hey, if anyone takes one of those 3.27 differentials apart, please post the pictures. I've been wondering if the gearset is swappable into the ATS-V diff. The case designs are really similar, so it's not impossible. We've only got 2.85 and 3.73 factory options.
Ats v differentials are totally different not possible

De drager heeft een andere maat. Je kunt de versnellingen niet verwisselen van de ene maat drager naar een andere maat drager. Je hebt een kroonwiel nodig dat is afgestemd op de juiste drager. Betekent niet dat je aftermarket ring/rondsel tandwielen kunt vinden in de verhouding die je wilt, maar je kunt geen versnellingen verwisselen tussen verschillende dragers.

De drager heeft een andere maat. Je kunt de tandwielen niet verwisselen van de ene maat drager naar een andere maat drager. Je hebt een kroonwiel nodig dat is afgestemd op de juiste drager. Betekent niet dat je geen aftermarket ring/rondsel tandwielen kunt vinden in de verhouding die je wilt, maar je kunt geen tandwielen verwisselen tussen verschillende dragers.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat is eerlijk. Ik wist niet dat de drager anders was. Bedankt voor de uitleg.

Ot sucks. So many people have done this swap now, now their no extras flanges. They didn’t give you a ETA?
Hé bro, ik waardeer je schrijfwerk over het wisselen van de Camaro 2.0 diff in de ATS. Zo'n geweldige hulp. Ik hoopte dat je een onderdeelnummer had voor de Camaro 2.0 handmatige flens. Ik kan het onderdeelnummer niet vinden. Ik heb gezocht op de gm-onderdelenwebsites met behulp van een VIN van een Camaro 2.0 handmatige transmissie, maar het brengt me altijd automatische onderdelen. Ik hoop dat je kunt helpen. Bedankt.

Ook, zodat je wat achtergrond hebt over wat ik doe. Mijn 2018 ATS achterdiff is kapot gegaan. Ik kocht een 3.27 ratio achterdiff van een 2017 Camaro 2.0 automaat. De flenzen werken niet voor de ATS-assen. Dus ik hoop gewoon de flenzen voor de Camaro 2.0 handmatig te kopen en dan zit het goed. Maar ik kan het onderdeelnummer hiervoor niet vinden om ze te bestellen.

Discussion starter · #31 ·
De drager heeft een andere maat. Je kunt de tandwielen niet verwisselen van de ene maat drager naar een andere maat drager. Je hebt een kroonwiel nodig dat is afgestemd op de juiste drager. Betekent niet dat je geen aftermarket ring/rondsel tandwielen kunt vinden in de verhouding die je wilt, maar je kunt geen tandwielen verwisselen tussen verschillende dragers.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Flens GM (84080684)

Discussion starter · #32 · (Edited)
Veel van uw vragen kunnen worden uitgelegd op ProjectLtg.com onder installaties. Scroll naar beneden naar differentieel. Alle onderdeelnummers staan op de site en hier.
Als je gewoon een 3.27 differentieel wilt, heb je de flenzen niet nodig. Maar je hebt de assen nodig 2016+ Cadillac ATS Manual 2.0

Maakt het niet uit of je een 3.27? Of een 3.73 differentieel installeert? Je moet het aanpassen om het in de Cadillac ATS te laten passen. (dezelfde procedure). Je hebt een 2016-up differentieel nodig van een handmatige camaro 2.0.
Je hebt Cadillac ATS handmatige assen nodig. Afbeelding ⬇
Image

Ik hoop dat dit helpt.

UPDATE:

De 3.73 differentieel is binnen. Nieuwe flenzen geïnstalleerd van een Camaro 3.27 lsd. GM vond het ook een goed idee om de bouten van de 3.73 SS diff Companion Flange net iets groter te maken dan de reeds bestaande 3.27 Companion Flange die op de aandrijfas wordt aangesloten. We hebben het werkend gekregen. We hebben de gaten voorzichtig uitgesneden en een beetje van de geleiders afgesneden waar de bouten in de Companion Flange gaan. Zorgde ervoor dat het gecentreerd was. Over het algemeen zeer tevreden met de resultaten. Ik merkte 2/3 mijl per gallon betere brandstofbesparing en hoef niet terug te schakelen bij het inhalen van auto's en bij het oversteken van de Skyway-brug. Grote brug. Lol

Matt en ik hebben uitgezocht wat er nodig is voor de ATS om de 3.73 swap te krijgen. Als je een Camaro hebt en wilt upgraden naar een 3.73 is het een stuk makkelijker dan de ATS. Camaro 3.27 flenzen wisselen gemakkelijk in de 3.73. Als je wilt upgraden naar SS CV-assen, koop dan gewoon SS CV-assen. De spline op de Camaro's 2.0 en SS heeft 33 spline. Ze passen er precies in. Je kunt ook de flenzen op je 3.27 upgraden naar SS Flenzen en de SS CV-assen werken. De 3.27 flenzen passen niet op de SS CV-assen. 3.27 flenzen hebben een kleinere diameter dan de SS flenzen. Deze differentiëlen zijn moeilijk te verkrijgen.

Wat betreft de ATS kun je de 3.73 installeren, houd er rekening mee dat de flenzen niet uitwisselbaar zijn. Je moet flenzen van de 3.27 handmatige camaro 2.0 krijgen. Koop de flenzen apart om succesvol te upgraden naar SS 3.73. Je kunt dezelfde CV-assen gebruiken als standaard of de CV-assen van de handmatige auto's (ze zijn dikker dan de automatische), maar je kunt de ATS NIET upgraden naar SS CV-assen omdat de ATS een 30 spline telling heeft en ze passen niet. Dus we hebben een halve dag besteed aan het kijken of SS-assen in de ATS passen, een uitstapje gemaakt naar de winkel van Tracy Lewis en een v6-differentieel uit elkaar gehaald. Dat is een heel ander beest...😆. Om het te laten werken, heb ik dus een paar flenzen besteld voor de Camaro 3.27 handmatig om dit te laten werken. Ik hoorde velen over dit onderwerp praten, maar het werd nooit goed met anderen gedeeld. Het was iets dat een paar keer werd weggegooid en nu is het duidelijk wat er moet gebeuren voor de ATS om een 3.73 SS differentieel te krijgen. Deze differentiëlen worden allemaal op dezelfde manier gemonteerd in ATS, camaro 2.0 en SS 6.2 handmatig. We hebben het uitgezocht. Ik hoop dat dit helpt voor iedereen die erin geïnteresseerd is. View attachment 594211 View attachment 594212 View attachment 594213 View attachment 594226 View attachment 594227
Heeft u enig idee of dit kan in een 2014 CTs 3.45 ratio?

UPDATE:

Heb het 3.73 differentieel erin. Nieuwe flenzen geïnstalleerd van een Camaro 3.27 lsd. GM vond het ook een goed idee om de 3.73 SS diff Companion Flensbouten net iets groter te maken dan de reeds bestaande 3.27 Companion Flens die op de aandrijfas wordt aangesloten. We hebben het werkend gekregen. We hebben gewoon voorzichtig de gaten uitgesneden en een beetje van de geleiders afgesneden waar de bouten in de Companion Flens gaan. Zorgde ervoor dat het gecentreerd was. Over het algemeen zeer tevreden met de resultaten. Ik merkte 2/3 mijl per gallon betere brandstofbesparing en hoef niet terug te schakelen bij het inhalen van auto's en bij het oversteken van de Skyway Bridge. Grote brug. Lol

Matt en ik hebben bedacht wat er nodig is voor de ATS om de 3.73 swap te krijgen. Als je een Camaro hebt en wilt upgraden naar een 3.73, is het een stuk eenvoudiger dan de ATS. Camaro 3.27 flenzen wisselen gemakkelijk in de 3.73. Als je wilt upgraden naar SS CV-assen, koop dan gewoon SS CV-assen. De spline op de Camaro's 2.0 en SS heeft 33 spline. Ze passen er precies in. Je kunt ook de flenzen op je 3.27 upgraden naar SS Flenzen en de SS CV-assen werken. De 3.27 flenzen passen niet op de SS CV-assen. 3.27 flenzen hebben een kleinere diameter dan de SS flenzen. Deze differentiëlen zijn moeilijk te verkrijgen.

Wat betreft de ATS kun je de 3.73 installeren, houd er rekening mee dat de flenzen niet uitwisselbaar zijn. Je moet flenzen van de 3.27 handmatige camaro 2.0 krijgen. Koop de flenzen apart om succesvol te upgraden naar SS 3.73. Je kunt dezelfde CV-assen als standaard gebruiken of de CV-assen van de handmatige auto's (ze zijn dikker dan de automatische), maar je kunt de ATS NIET upgraden naar SS CV-assen omdat de ATS een 30 spline telling heeft en ze passen niet. Dus we hebben een halve dag besteed aan het kijken of SS-assen in de ATS passen, een trip gemaakt naar de winkel van Tracy Lewis en een v6 differentieel uit elkaar gehaald. Dat is een heel ander beest...😆. Om het werkend te krijgen, heb ik dus een paar flenzen besteld voor de Camaro 3.27 handmatig om dit te laten werken. Ik heb velen over dit onderwerp horen praten, maar het is nooit goed met anderen gedeeld. Het was iets dat een paar keer naar buiten is gebracht en nu is het duidelijk wat er moet gebeuren voor de ATS om een 3.73 SS differentieel te krijgen. Deze differentiëlen worden allemaal op dezelfde manier gemonteerd in ATS, camaro 2.0 en SS 6.2 handmatig. We hebben het bedacht. Ik hoop dat dit helpt voor iedereen die erin geïnteresseerd is.
Ben ik de enige of is dit een beetje moeilijk te volgen? We lijken minstens drie verschillende permutaties van assen, flenzen, diff splines en twee verschillende automodellen te bespreken. Leest alsof het de OP duidelijk is wat bij wat hoort, aangezien ze het werk net hebben gedaan, maar misschien niet zo duidelijk aan anderen is gecommuniceerd als het zou kunnen zijn.

Ben ik de enige of is dit een beetje moeilijk te volgen? We lijken minstens drie verschillende permutaties van assen, flenzen, diff-splines en twee verschillende modellen auto's te bespreken. Leest alsof het de OP duidelijk is wat bij wat hoort, aangezien ze het werk net hebben gedaan, maar misschien niet zo duidelijk aan anderen is gecommuniceerd als het zou kunnen zijn.
Ik ben het met je eens. Ik waardeer hun inspanningen om te delen wat ze hebben gedaan absoluut, maar er lijken veel permutaties van onderdeelcombinaties te zijn, en niets daarvan lijkt definitief of bijzonder duidelijk.

Ik ben het met je eens. Ik waardeer absoluut hun inspanning om te delen wat ze hebben gedaan, maar er lijken veel permutaties van combinatie van onderdelen te zijn, en niets ervan lijkt definitief of bijzonder duidelijk.
En hier dacht ik dat ik alleen was. Het denkproces wordt niet stap voor stap overgebracht, de terminologie is soms ongedefinieerd, foto's zijn moeilijk te zien wat er aan de hand is, enz. Deze jongens weten wat ze doen en zijn erin geslaagd een verwarrende taak te volbrengen en er is geen kritiek bedoeld, maar ik zou zeer aarzelen om dit aan te pakken zonder verduidelijking op verschillende punten.

Op mijn leeftijd is verwarring over nieuwe dingen een constante strijd. :confused:

Hallo, heb net een ats 2.0t coupe gekocht en wil het achtereind posi maken, Dus om dit duidelijk te maken. Je kunt niet veranderen in het performance trim diff (LSD) voor het standaard 8at differentieel?

Hoi, heb net een ats 2.0t coupe gekocht en wil het achtereind posi maken, Dus om dit duidelijk te maken. Je kunt het differentieel (LSD) van de performance trim niet veranderen voor het standaard 8at differentieel?
De LSD is niet compatibel met de Stabilitrak- en ABS-systemen. Ze worden BEIDE gebruikt om van het "open diff" van uw auto het equivalent van een limited slip te maken.

Ze doen dit door te monitoren welk wiel draait en de remmen op het tegenoverliggende wiel aan te brengen, waardoor het wiel dat draait stopt en het niet-draaiende wiel grip krijgt. Als je AWD hebt, doet het dit voor de achter- EN de voorkant.

Andere technologie, hetzelfde resultaat. Met andere woorden, er is niets te winnen met LSD en aangezien het de wielen mechanisch koppelt om hetzelfde te doen, vecht de computer er in feite fysiek mee om het allemaal te laten werken. Je loopt het risico de controle te verliezen wanneer Stabilitrak probeert slippen te controleren en het ABS-systeem niet langer volledig functioneel is, omdat je de achterwielen hebt gekoppeld en dat niet verwacht. De ECM is geprogrammeerd voor open differentiëlen, niet voor limited slips.

Verschillende technologie, hetzelfde resultaat. Met andere woorden, er is niets te winnen met LSD en aangezien het de wielen mechanisch koppelt om hetzelfde te doen, vecht de computer er in feite fysiek mee om het allemaal te laten werken. U loopt het risico de controle te verliezen wanneer Stabilitrak probeert te slippen te beheersen en het ABS-systeem niet langer volledig functioneel is, omdat u de achterwielen hebt gekoppeld en dat niet verwacht. De ECM is geprogrammeerd voor open differentiëlen, niet voor limited slip.
Het is niet correct dat remmen hetzelfde is als LSD. Ik heb me afgevraagd of stabiliteit en ABS zich anders moeten gedragen in de aanwezigheid van LSD.

Het is niet correct dat remmen "hetzelfde" is als een sperdifferentieel (LSD). Ik heb me afgevraagd of stabiliteit en ABS zich anders moeten gedragen in de aanwezigheid van een LSD.
Wat betreft hoe de auto is ontworpen, is het "effectief" hetzelfde. Dat betekent dat de systemen zijn ontwikkeld om hetzelfde niveau van veiligheid en prestaties te bieden. "Old school" denken is hier het probleem. Mensen "denken" dat ze een LSD nodig hebben om beide achterwielen tractie te laten hebben, en dat is niet het geval. Naarmate de koppel niveaus toenemen met betrekking tot de prestaties, wordt het steeds moeilijker voor een open differentieel om hetzelfde prestatieniveau te behouden, vandaar dat ze LSD en eLSD achterassen hebben. De elektronische LSD heeft eigenlijk het beste van alle werelden, het kan worden uitgeschakeld en zich gedragen als een open differentieel en kan indien nodig bijna vergrendelingsniveaus bereiken, afhankelijk van de unit en het ontwerp.

Dus, naarmate de vermogensniveaus toenemen, neemt het vermogen van de computer om de open achterkant effectief te laten presteren als een LSD daadwerkelijk af. Vandaar dat iemand een LSD of zelfs beter, een eLSD NODIG zou kunnen hebben.

Ook, ja, de computersystemen die zorgen voor stabiliteit en ABS MOETEN ALLEMAAL worden afgesteld om een LSD of eLSD of zelfs een open differentieel aan te kunnen. Het komt allemaal neer op de integratie van de systemen en als zodanig kun je niet zomaar een LSD in een open differentieel geconfigureerd systeem plaatsen en verwachten dat het goed werkt. Dat was mijn punt. En aangezien deze voertuigen GEEN strikt weg-race/circuit voertuigen zijn en op de weg worden bereden, is het ZEER onverantwoordelijk om een systeem te veranderen dat de VEILIGHEID VAN IEDEREEN garandeert door een open differentieel te vervangen door een LSD zonder te herprogrammeren, en aangezien dergelijke programmering op dit moment buiten het bereik van iedereen ligt (GM heeft nooit een AWD LSD-systeem voor deze auto's ontwikkeld), betekent dit dat niemand een goed afgestelde setup heeft die "veilig" met deze auto's KAN worden gebruikt. Dat was mijn grote probleem toen sommige mensen Camaro LSD differentiëlen in AWD ATS'en plaatsten zonder permanent stabilitrak of ABS uit te schakelen. Ik kan me alleen maar voorstellen wat voor soort dynamiek je zou zien als je hard probeert te remmen in de regen en ABS inschakelt terwijl de LSD probeert om beide achterwielen te laten werken... Ik kan me grote stabiliteitsproblemen voorstellen en de mogelijkheid dat de auto wild rondzwaait als je op enigerlei wijze probeert om een obstakel in paniek te omzeilen... Praat erover om een situatie nog verder uit de hand te laten lopen dan ze al is.

Deze systemen zijn ZEER goed ontworpen en afgesteld, en ze verwachten dat bepaalde onderdelen werken zoals ze zijn ontworpen om te werken. Dus het overschakelen van een open differentieel naar een LSD verandert de manier waarop de auto reageert wanneer de computer "zijn ding doet".

21 - 40 of 63 Posts