Ik denk dat ik de mijne opgeef. Ik kan ALLES bereiken wat de onderste bout betreft, maar het is echt moeilijk om er te komen met mijn grote handen en armen. Ik denk dat ik moet wachten tot ik het geld heb en de auto naar een lokale monteur moet slepen en hen de klus moet laten afmaken. Zelfs als ik de bout kan bereiken, zal ik hem er niet meer in kunnen krijgen als ik hem weer in elkaar zet.
Het duurt helaas een paar weken voordat ik dat kan doen. Dus ik denk dat ik de komende weken met mijn vrachtwagen naar mijn werk ga.
Rodney
Als je denkt dat het je meer ruimte geeft, plaats dan een opgevouwen dekbed op de voorruit en kijk of je hem verder omhoog kunt brengen voor meer ruimte door de motorkapsteun los te koppelen.
Het mooie van de brandstofpompafdichting is dat deze de schroeven op hun plaats houdt, dus je rijgt ze er een klein stukje doorheen voordat je de pomp plaatst.
Ik vermoed dat je misschien niet de juiste flexibiliteit in je gereedschap hebt. Voor het geval dat, het is bijna een must dat je overstapt op de kleinere 1/4" aandrijving dopsleutel met een paar verlengstukken kort tot medium, korte en diepe 10 mm dop en universeel/draaigewricht om de hoek voor de onderste bout te maken.
Je kunt mogelijk ook een kleine 10 mm sleutel gebruiken. Ik heb een set kleine sleutels die ongeveer 1/8" dik en 3-3,5" lang zijn. Ik heb ongeveer 25 jaar geleden een 300-delige Craftsman gereedschapsset gekocht bij Sears en alles wat ik nodig had voor de verwijdering zat in die set, behalve de momentsleutel.
Een laatste poging die je mogelijk de ruimte geeft die je nodig hebt, kan zijn om de bout(en) van het uiteinde van de transmissiesteun te verwijderen en te kijken of je het uiteinde van de transmissie voorzichtig iets omhoog kunt tillen om meer ruimte aan de bovenkant te krijgen. Ik hoefde dit niet te doen, dus als je het probeert, zorg er dan voor dat je dit kunt doen zonder iets eronder te beschadigen.
Je moet mogelijk ook een dikke afdekking over het bovenste gedeelte van het motorcompartiment en de spatbord plaatsen en erop gaan liggen om toegang te krijgen. Ik weet niet zeker of ik dat heb gedaan voor de pomp of de brandstofinjectorvervanging.
Je bent al zo ver dat ik een kind met hersens en kleinere handen zou zoeken voordat ik een winkel een kerstcadeau geef. Ik heb drie kleine neefjes om bij de enkel te pakken en in die krappe ruimte te steken.
Je bent bijna klaar, bekijk het en vind het juiste gereedschap als je het nog niet hebt.