Opslaan,
Ik vind het niet fijn dat het de druk vereffent als je het verwijdert, vereffening moet plaatsvinden als het aanwezig is en het verlichten van vacuĂĽm via de asafdichtingen is aantoonbaar slechter dan het afvoeren van druk via hen, omdat je externe vuil in de afdichtingen trekt, wat leidt tot schade aan de afdichtingen en lekkage. De as moet atmosferisch blijven, waarbij de afdichtingen de integriteit alleen handhaven tegen veranderingen in de metaalafmetingen als gevolg van temperatuurveranderingen en bestand zijn tegen spatten, maar niet tegen daadwerkelijke veranderingen, noch positief noch negatief ten opzichte van de buitenatmosfeer, in hydraulische/luchtdruk.
Ik denk dat de lange termijn oplossing de tweede stijl ontluchter zou zijn met een weerhaak voor een slang.
En ik ben dol op het tweede opsommingsteken van Home Depot. Het is geweldig dat deze magische asontluchters het koppel naar de aandrijfwielen leiden, blijkbaar laten gewone asontluchters een deel van het motorkoppel weglekken naar de niet-aangedreven wielen

Of misschien zet je met een mindere ontluchter automatisch je achterwielaandrijving om in een vierwielaandrijvingssysteem... Misschien verwijzen die opsommingstekens specifiek naar het ATS-systeem waarbij een defecte ontluchter leidt tot een vernietigd differentieel en het koppel dan niet langer wordt overgebracht naar de aangedreven wielen.
Jammer dat ze geen andere magische ontluchter hebben om een open differentieel om te zetten in een positractie-eenheid
Rodger
View attachment 589393
View attachment 589394