Cadillac Owners Forum banner

1 - 20 of 22 Posts

·
Registered
Cadillac
Joined
·
263 Posts
Luke better get these guys lined up for V-Day IV!
 

·
2016 ATS Premium 6-spd MT
Joined
·
14,075 Posts
I thought the Spiderman jumping from one car to the other was nuts.

Then, I saw the guy hanging on the underbelly. THAT was WAY nuts!
 

·
2016 ATS Premium 6-spd MT
Joined
·
14,075 Posts
Dang, LUVMY04V! That pic of your car in your sig is outstanding!
 

·
Registered
05 PLATINUM CTS-V
Joined
·
2,985 Posts
hmm..

WTF was that?
 

·
Registered
09 CTS-V a tuxedo with a jetpack!
Joined
·
2,460 Posts
Discussion Starter #13
I thought the Spiderman jumping from one car to the other was nuts.

Then, I saw the guy hanging on the underbelly. THAT was WAY nuts!
Ya, I'm with you on that, it crossed over from crazy to stoopid.
 

·
Registered
04 CTS-V with a little hp persuasion device
Joined
·
3,824 Posts
The red cars looked like 08+ CTS's
 

·
Registered
Cadillac
Joined
·
263 Posts
..not for a bazillion dollars would you find me doing it
if a bazillion is anything like a billion, you can run me over for that much...
 

·
Banned
05 CTS-V
Joined
·
889 Posts
look closely none of them have the mesh grilles... xlr or the sts... and the red cts are def 08s... or thats one hell of a 09 cts-v sleeper!!!!
 

·
Registered
04 cadillac cts v
Joined
·
5,585 Posts
Dang, LUVMY04V! That pic of your car in your sig is outstanding!
Thanks!! Yeah its just got the contrast turned up LOL That is how it looks at night ..black always looks better From Dusk till dawn :thumbsup:
here is the original
http://www.fquick.com/images/vehicles/full/13794257407.jpg?1242142158

Its Ok... ;)


Some of those dont even look like V's to me... Maybe there different in Shanghai.
LOL

and i agree they are normal cts grills
 

·
Registered
18 ATS-V, 04 CTS-V, 09 CTS, 04 CTS
Joined
·
6,676 Posts
A whole buncha V stickers and not one single car in that video was a V.
 
1 - 20 of 22 Posts
Top