Cadillac Owners Forum banner
  • BEWARE OF SCAMMERS. Anyone trying to get your money should be checked out BEFORE you send anything anywhere.

Laat ons uw STS zien!

848K views 1.6K replies 515 participants last post by  STSDudeMan  
#1 · (Edited)
2005 en latere STS, niet Seville.

Laten we wat foto's bekijken. Pronk ermee. :D

#858 ·
Zou graag de velgen willen vernieuwen, maar de portemonnee zegt nee. 2006 V6 met V-grille en EGX-grondeffecten van de showroom. 1 1/2 jaar deze maand met slechts 5000 mijl.

Image

Image

Image

Image

De wrap-around spoiler is mijn favoriete kenmerk. Ik heb er niet veel andere gezien, behalve op deze site.
Eens! De spoiler is fantastisch!

----------

Afgebeeld is de '07 STS van mijn overleden schoonvader die we net hebben geërfd met 7.100 mijl op de teller: V6 met Luxury-pakket, zonnedak en E&G Classic grille. We noemen haar "The Dadillac". De nummerplaat eert mijn schip, USS CONSTELLATION, een vliegdekschip, mijn dienstplaats tijdens mijn tijd bij de marine. Het lijkt veel meer van toepassing op de Dadillac dan op mijn vorige auto, een 1990 Miata!
Hou van je "Dadillac" :)

Miata-eigenaar hier ook... een 04 GT (zilver/zwart) en nu een 03 STS. Geweldige combinatie. Maar ik hou van je STS, hij is prachtig. Gebruik hem in goede gezondheid en ik hoop dat hij je altijd aan je vader herinnert als je erin rijdt.

#16 ·
Rruiz357 - mooie velgen... Ik overweeg om 20 inch op de mijne te zetten, maar maak me zorgen over de kleine wang. Verandert de rit veel en hoe rijdt het op kleine kuilen?

Wat is de bandenmaat die je gebruikt... Overal waar ik kijk, wordt 245/30/20 of 255/30/20 voorgesteld.

#19 ·
De oude dagelijkse auto van mijn vader, 2005 STS V8... onlangs verkocht aan een andere liefhebber:

#30 ·
Hier is mijn update:

Voorlopig heb ik het K & N luchtfilter en HID-mistlampen.

Binnenkort heb ik 20% tint rondom en de STS-V spoiler en grill! Dan later voor mijn verjaardag in oktober krijg ik waarschijnlijk de heldere achterlichten en het 3e remlicht van Cadillac.

PS: Ik heb mijn nummerplaat veranderd na die laatste foto.