2005 en latere STS, niet Seville.
Laten we wat foto's bekijken. Pronk ermee.
Laten we wat foto's bekijken. Pronk ermee.
Ziet er geweldig uit!!STS-V motorkap die ik online vond voor $300 dollar! Mesh grille is E&G Classics grille...
Eens! De spoiler is fantastisch!Zou graag de velgen willen vernieuwen, maar de portemonnee zegt nee. 2006 V6 met V-grille en EGX-grondeffecten van de showroom. 1 1/2 jaar deze maand met slechts 5000 mijl.
![]()
![]()
![]()
![]()
De wrap-around spoiler is mijn favoriete kenmerk. Ik heb er niet veel andere gezien, behalve op deze site.
Hou van je "Dadillac"Afgebeeld is de '07 STS van mijn overleden schoonvader die we net hebben geërfd met 7.100 mijl op de teller: V6 met Luxury-pakket, zonnedak en E&G Classic grille. We noemen haar "The Dadillac". De nummerplaat eert mijn schip, USS CONSTELLATION, een vliegdekschip, mijn dienstplaats tijdens mijn tijd bij de marine. Het lijkt veel meer van toepassing op de Dadillac dan op mijn vorige auto, een 1990 Miata!
Waar kan ik zo'n bodykit vinden?STS ziet er goed uit met een bodykit.
Ik hou van die LED's op die STS met de buitenlandse platen. Cool.
dit ziet er hot uit, ziet eruit als een E-Klasse benz =)Here is my fully loaded V6 '05 STS. STS-V Grille and 20" Rims with low profile tires! SWEET!
Ik ben dol op de STSV in Black Raven. Je moet de Dale Earnhardt-plaatraam kwijtraken en een van deze www.realcarbonfiber.com nemen (de gewichtsbesparing zal waarschijnlijk 0,000002 seconden van de kwartmijl tijden afsnoepen.
WOW.....in that very first few pics of the pearl white sts, what is the brand name and model of the wheels on that car??? those are completely badass!!
Nee, dat is prima. Meer alsjeblieft?Niet veilig op het werk..................
[ig]http://raok.fiu.edu/~imagebase/uploads/072007/3368453959DSCF2089.jpg[/img]
Ziet er geweldig uit:thumbsup:Dit zijn enkele foto's van mijn 05 STS met 20" FOOSE SPEEDSTERS. Deze velgen en banden zijn momenteel te koop op Ebay. Ik moet ruimte maken voor 22's
![]()
![]()
![]()