: Everyone say...



CadillacSTS42005
11-30-06, 12:03 AM
HAPPY BIRTHDAY
to Nicki
aka Gurl
today (Nov 30th) is her 19th Birthday
:dance::banana::band::wes::gnome::rolling::rose: :cake::gurl::dance7::LittleB::bouncy: :highfive:

ChicagoCTS32
11-30-06, 12:04 AM
Happy Birthday! :urb:

CadillacGurl
11-30-06, 12:05 AM
Awww thank you Jay and ChicagoCT!

gary88
11-30-06, 12:10 AM
It's not her bday for another hour and 7 minutes here but....

HAPPY BDAY! :dance7::dance::wes:

CadillacGurl
11-30-06, 12:13 AM
Haha thanks gary... gotta love that 1 hour time difference

90Brougham350
11-30-06, 12:16 AM
I'll wish you a happy birthday in an hour when it's the 30th........oh hell, happy birthday! Don't get too ****ed up tonight!

CadillacGurl
11-30-06, 12:20 AM
haha thanks brogham. I really cant get f-ed up tonight. I'm sitting in my room with my laptop... damn alarm system is on so I'm stuck inside the house... liquor is in the basement which has a motion detector so I would be screwed...

Boombotz
11-30-06, 12:36 AM
HAPPY BIRTHDAY
to Nicki
aka Gurl
today (Nov 30th) is her 19th Birthday
:dance::banana::band::wes::gnome::rolling::rose: :cake::gurl::dance7::LittleB::bouncy: :highfive:
Your just upset that I beat you to it.
Or I reminded you about it. :stirpot: :)

CadillacGurl
11-30-06, 12:39 AM
Hahaha no he knew (he wasn't giving me hints on the presents)... he was upset you beat him to it.

CadillacSTS42005
11-30-06, 12:41 AM
i was busy wrapping presents and was waiting till 12 to post it
so yes i am upset
however i get to hit it so all is well!

CadillacGurl
11-30-06, 12:49 AM
oye :duh:

CadillacSTS42005
11-30-06, 12:53 AM
oh stop it nicki
you know u want it gurl
dont act like u dont want it gurl
u want it juz as bad as i do...
then again ur always more horny than me soooo u probably want it more...

Jesda
11-30-06, 12:54 AM
19? Damn kids. Get off my lawn!

CadillacGurl
11-30-06, 12:56 AM
oh stop it nicki
you know u want it gurl
dont act like u dont want it gurl
u want it juz as bad as i do...
then again ur always more horny than me soooo u probably want it more...

TMI on the forum!

Jesda you'd love it if the CF kids were on your lawn with the caddys. It would be holy ground!!

CadillacSTS42005
11-30-06, 01:03 AM
i dont think its tmi
i think at this point its common knowledge rofl

Stoneage_Caddy
11-30-06, 01:10 AM
spank dat ass 19 times for the revrend stone ....

davesdeville
11-30-06, 01:17 AM
Still have an hour here, but happy birthday!

CadillacGurl
11-30-06, 01:17 AM
spank dat ass 19 times for the revrend stone ....

Great my ass is gonna be sore on my birthday:crybaby: Thanks stoney!

Thanks Dave!

Krashed989
11-30-06, 01:41 AM
Still another 3-1/2 hours before your birthday here, but HAPPY BIRTHDAY!!! :bouncy:

CadillacGurl
11-30-06, 01:49 AM
Thank you Krashed, the lucky man that lives in Hawaii!!

Jesda
11-30-06, 03:08 AM
TMI on the forum!

Jesda you'd love it if the CF kids were on your lawn with the caddys. It would be holy ground!!

I'd totally break out the barbecue. If you're reading this and still sober, its not a birthday. :thumbsup:

urbanski
11-30-06, 07:06 AM
oh stop it nicki
you know u want it gurl
dont act like u dont want it gurl
u want it juz as bad as i do...
then again ur always more horny than me soooo u probably want it more...

:yeah:

JRau
11-30-06, 08:12 AM
Happy birthday, Nikki. Enjoy!:bdmuffin::cheers:

I'd sing "Happy birthday" but there's no way to attach audio to my post! Hahaha.

JRau in central Iowa

CIWS
11-30-06, 09:20 AM
http://ciws.net/smiles/birthday.gif Nikki !!!! :bdmuffin: :blurock: :drunkpair: :dance7:


UeypOvsY91Q

railven
11-30-06, 10:12 AM
Happy Birthday!!!

TagApl4
11-30-06, 10:35 AM
Happy Bday Nikki. Wish u the best!!!! Last year being a TEEN, so be irresponsible!

:hug: :gurl: :rose: :dance: :green: :cake:

CadillacGurl
11-30-06, 10:59 AM
Thank you guys!

CIWS, that video was interesting haha but cute

Lady Danielle
11-30-06, 11:10 AM
Happy Birthday

CadillacGurl
11-30-06, 11:30 AM
Thank you Danielle!

dp102288
11-30-06, 01:07 PM
Happy B-Day!

Note to forum members...the Gurl will probably be very drunk this weekend...so don't expect to see her posting until Monday! :D

RightTurn
11-30-06, 01:42 PM
Happy Birthday from Texas!!!

:bdmuffin: :bdmuffin: :bdmuffin:

:cowboy:

:alchi:

LittleB
11-30-06, 02:10 PM
HAPPY BELATED BIRTHDAY NICKI!!!!!!!!!!!! Hope all your bday wishes came true :D

pimpin88
11-30-06, 05:24 PM
Happy Birthday!!! Hope you have a great day, and dont let him smack you too hard.

Stoneage_Caddy
11-30-06, 05:43 PM
hows your ass feeling gurl ?


lol

urbanski
11-30-06, 05:51 PM
hows your ass feeling gurl ?


lol
:nothing2add:

xxpinballxx
11-30-06, 06:08 PM
Happy Birthday to you nikki,,,,I'm drinking for ya...I'm sure F is downing some Tequila for you too.....19....seems like just yesterday you were only 18!

pimpin88
11-30-06, 06:31 PM
Happy Birthday to you nikki,,,,I'm drinking for ya...I'm sure F is downing some Tequila for you too.....19....seems like just yesterday you were only 18!


Hahaha, yea it would for you. You were so happy when she turned 18 cuz it wasnt illegal anymore. . . .


:hide: :getaway:

SpeedyArizona
11-30-06, 08:47 PM
I have a feeling Nicki isn't the only drunk person on this forum tonight...

I~LUV~Caddys8792
11-30-06, 09:20 PM
Happy Birthday.

CadillacGurl
12-02-06, 12:21 AM
Haha thanks guys! No sadly I was sober... but damn my stomach was full from eatting at the Cheesecake factory

BLACK_CTSV
12-02-06, 12:26 AM
Happy B-Day! Nice - 19 years old. I think I remember that...about 1989 or something :eek:

CadillacGurl
12-02-06, 12:39 AM
Haha thanks. You were 17 when I was born...

BLACK_CTSV
12-02-06, 12:54 AM
Haha thanks. You were 17 when I was born...

Damn!! :D

Well, my wife was only 7 when you were born :P

CadillacGurl
12-02-06, 01:10 AM
Interesting :p
I was thinking of figuring how old you are right now but my brain cells are fried...

BLACK_CTSV
12-02-06, 02:27 AM
Interesting :p
I was thinking of figuring how old you are right now but my brain cells are fried...

A very young 38! :D

dp102288
12-02-06, 10:30 AM
^^ With a 28 wife...that sounds great! :thumbsup:

DopeStar 156
12-02-06, 10:45 AM
:word:

xxpinballxx
12-02-06, 11:00 AM
I think I got it backwards dammit! My wife was 17 when I was born!

CadillacGurl
12-02-06, 01:36 PM
WOW! Thats sorta creepy when you look at it that way... my parents are only a year a part, born in the same month too

CIWS
12-02-06, 01:46 PM
I think I got it backwards dammit! My wife was 17 when I was born!


Yeah but the older you get the less the age difference has an effect on things. :)

CadillacGurl
12-02-06, 02:07 PM
Yeah I've learned that but sometimes its creepy. Ex. Anna Nicole Smith and her 89 yr old husband or however old he was... *shivers*

BLACK_CTSV
12-02-06, 02:08 PM
WOW! Thats sorta creepy when you look at it that way... my parents are only a year a part, born in the same month too

My wife and I are 10 years apart to the day - same birthday.

CadillacGurl
12-02-06, 02:43 PM
Sweet! Thats awesome! I wish I could have that... CaddyETC and I are about a month apart + 15 days

BLACK_CTSV
12-02-06, 04:20 PM
Sweet! Thats awesome! I wish I could have that... CaddyETC and I are about a month apart + 15 days

I will never, ever forget her B-day! :D

AlBundy
12-02-06, 10:01 PM
Well I know its late but happy birthday to you and may the Bears win one for your birthday. Ha Haaaa.

dp102288
12-02-06, 11:04 PM
^^ :histeric: at the responses.

CadillacGurl
12-02-06, 11:43 PM
Thanks Al!