: car wash!!! wow



CTS-V420
11-03-06, 02:09 PM
.....today I was bored on ebay, while debating to wash my car... I typed in WASH YOUR CAR on ebay and was so surprised what came up... You guys have to look
WASH YOUR CAR
different find...but:confused:

50 4Ever
11-03-06, 02:18 PM
:alchi:

The Tony Show
11-03-06, 02:20 PM
She's not even hot.

Bring that offer to the table with Carmen Electra and maybe we'll talk.

dqw1
11-03-06, 02:34 PM
That's my wife! And just what the hell was she doing in San Antonio?
:alchi:
j/k

mdc
11-03-06, 02:37 PM
hahahah


Please Stand Back While Immages Load These Baby's R BIG And I Wouldnt Want Anyone To Get HURT!

gary88
11-03-06, 04:40 PM
$15,000?! Jeez some people are desperate

CadillacSTS42005
11-03-06, 05:08 PM
i cant get the pics to load for me
damn it!
someone cut and paste here!

Adam
11-03-06, 05:30 PM
hahaha... man that is funny. i bidded because my buddy was logged in on ebay. :sneaky:

CadillacSTS42005
11-03-06, 05:41 PM
i cant see her
damn it common someone!

CIWS
11-03-06, 05:43 PM
http://www.umaine.edu/singers/images/2004-2005%20Season/Car%20Wash/_21_1120.jpg

CadillacSTS42005
11-03-06, 05:46 PM
ewww
id give her a buck to NOT wash my car
i got nicki to wash my car if i need it and its free hahahhaa

urbanski
11-03-06, 05:47 PM
nyet

urbanski
11-03-06, 05:47 PM
ewww
id give her a buck to NOT wash my car
i got nicki to wash my car if i need it and its free hahahhaa

pics

CadillacSTS42005
11-03-06, 05:50 PM
rofl
no urb
no
this is a g rated forum
ill keep my x rated pics to myself
hahahaha
sides nicki would SLAUGHTER me without prejudice

urbanski
11-03-06, 05:56 PM
nicki = 10/10

CadillacSTS42005
11-03-06, 05:58 PM
come again?
your missing a ZERO
100/10

CIWS
11-03-06, 06:00 PM
C / C (I was a Roman in a former life) ;)

CadillacSTS42005
11-03-06, 06:02 PM
rofl

urbanski
11-03-06, 06:10 PM
come again?
your missing a ZERO
100/10
agreed, gurl > cts-v

C / C (I was a Roman in a former life) ;)
shes a M / C


rofl
points....but who cares now since you cant see the stars :p

CadillacSTS42005
11-03-06, 06:15 PM
lol
well hey i told you
id trade one ride for another lol

CIWS
11-03-06, 06:27 PM
shes a M / C


Operor non rudimentum ut evinco mihi procul res a Romanorum!

urbanski
11-03-06, 06:29 PM
Operor non rudimentum ut evinco mihi procul res a Romanorum!

we visited several schools today, private & public, looking for the "best" kindergarten for our kid....one has a dual-language curriculum, one track is spanish 95% of the day, other 95% english. wish there were some middle-ground. they offered no latin courses :(

urbanski
11-03-06, 06:31 PM
lol
well hey i told you
id trade one ride for another lol

if you ever find your way down here, you can drive my car all around all you want no strings attached.....afterwards we can get drunk and talk about nicki, k?

urbanski
11-03-06, 06:31 PM
multiquote is cool but i'm in it for the postcount++

CadillacSTS42005
11-03-06, 06:32 PM
no no no
see you trade me YOUR ride
for a ride with nicki
lol
i get to keep the V
you can keep nicki tho if you like its more of an option for you as you may have your fill of her in a few...

urbanski
11-03-06, 06:38 PM
even swap eh
hmmm
well next weekend the STSV fogs and clear sides go in, so i may hold out for an even BETTER deal :p ;)

urbanski
11-03-06, 06:38 PM
bought them damn superwhite fog and side bulbs, too :worship:
oh yeah, and the non-yellow DRL bulbs! shes gonna be a beauty

CadillacSTS42005
11-03-06, 06:39 PM
ahh
but nicki comes complete with her full line up of VS underwear
i win
game
set
match

urbanski
11-03-06, 06:40 PM
um

ya

you do

urbanski
11-03-06, 06:41 PM
and you can change that title if you want....the conoissuer or however you spell it can go :)

urbanski
11-03-06, 06:41 PM
beer 4 YAY

CadillacSTS42005
11-03-06, 06:42 PM
rofl i thought youd see it my way

i kno i can change it
but i liked earning a new one based on post counts ya kno?
lol

urbanski
11-03-06, 06:58 PM
the next level is 5K posts, so you got some spammin to do :p0

urbanski
11-03-06, 06:58 PM
like this :p

CadillacSTS42005
11-03-06, 07:03 PM
lol
usually i dont post much down here and spam
usually i stick to the eldo and audio forum posting ACTUAL worth while informative post
but hey you guys bring out the chatter box in me i suppose

CadillacGurl
11-03-06, 09:56 PM
Wow... I feel odd and whore-ish? I'm being given to Urby with my whole victoria's secret line in tote all for a car. Oh yeah I remember the car comes first until I have the ring on my finger... grrrrrr

dp102288
11-03-06, 10:10 PM
Isn't the "Gurl" going to be mad when she reads this? :getaway:

Edit: too late...

CadillacGurl
11-03-06, 10:13 PM
Hahaha run DP run!!!!! Or feel my wrath!!!!!

CadillacSTS42005
11-03-06, 10:19 PM
im not afraid
until the rings on her finger
i maintain some power
like the power to do this
nicki-me=single mwahahahahha

CadillacGurl
11-03-06, 10:21 PM
:crying: Not fair....

CadillacSTS42005
11-03-06, 10:22 PM
oh relax
i didnt dump you
im juz sayin
i have THAT power
lol

CadillacGurl
11-03-06, 10:27 PM
Good coz that would suck on our anniversary...

CadillacSTS42005
11-03-06, 10:34 PM
very true
ill wait till the 2 year ann next mth hahha

CadillacGurl
11-03-06, 10:36 PM
Meanie!!!
PS: Don't mind us we do this a lot

CadillacSTS42005
11-03-06, 10:38 PM
youll live lol
P.S. no we dont
she does it for attension lol

CadillacGurl
11-03-06, 10:39 PM
UH! I don't like atrracting attension to myself and you know that. I'm quiet and shy...

CadillacSTS42005
11-03-06, 10:45 PM
rofl
so says the post and points whore...

CadillacGurl
11-03-06, 10:56 PM
hahaha sorry???

Stoneage_Caddy
11-03-06, 10:57 PM
oh relax
i didnt dump you
im juz sayin
i have THAT power
lol



hey , umm can i get on the waiting list ?

CadillacGurl
11-03-06, 11:07 PM
HAHAHAHA! You'd have to as Jay...

CadillacSTS42005
11-03-06, 11:09 PM
humm
i could use a set of those DTS razor rims on my etc
hahaha

Stoneage_Caddy
11-03-06, 11:11 PM
sounds like a fair trade to me , ill put the 15s back on , Stoneygurl1994 will make the car look just as good anyway

CadillacSTS42005
11-03-06, 11:13 PM
rofl ohhh no
u dont get to keep her
i get to keep the rims tho lol

CadillacGurl
11-03-06, 11:16 PM
oh boy... how many cars/car assesories can ETC get from selling me off

CadillacSTS42005
11-03-06, 11:17 PM
lol
nicki
im finally getting something outta this relationship!!!
ooohhhh harsh i kno
im just kidding I LOVE YOU!!!

Stoneage_Caddy
11-03-06, 11:22 PM
oh snap , the way hes talkin i might go ahead and box those rims up and shave , shes gonna be headed my way soon ...LOL ...

dont mind me , im part vulture in addation to being part cockroach ....

i spend my days getting squashed and stepped on , i cant die and hover round things to see what gets left behind ....

im terrible about junkyards ....

CadillacSTS42005
11-03-06, 11:26 PM
i wish there were some decent yards around here...

Stoneage_Caddy
11-03-06, 11:28 PM
well , its a proven fact that there is a ratio bewteen good junkyards and the ammount of good women in the area

If there is alot of good junkyards then there isnt a good supply of women ...

Fairbanks had 6 junkyards , and had 100 guys for every girl ....

Tampa has too many damn junkyards and the worst women in the US ...

CadillacGurl
11-03-06, 11:38 PM
Haha oh boy... today is pick on Nicki day!

Stoneage_Caddy
11-03-06, 11:41 PM
damit etc ....you do your job and make your gurl feel beatter ....dont make me go R Lee Ermy on yo ass
http://www.matthewmodine.com/pictures/ermy_yelling.jpg

CadillacGurl
11-03-06, 11:44 PM
hahaha points for stoney

Stoneage_Caddy
11-03-06, 11:45 PM
pimpin aint easy kids , dont try it at home ....I am a trained professional

CadillacGurl
11-04-06, 11:03 AM
Haha we are not worthy!

I~LUV~Caddys8792
11-04-06, 11:04 AM
pimpin aint easy kids , dont try it at home ....I am a trained professional

I tried it at home once, didn't go so well. Sexual harassment lawsuits are NOT fun folks!

CadillacSTS42005
11-04-06, 11:27 AM
x-pimp here
nicki wont have my pimpin anymore...
it angers alot of my now x friends that are gurls cuz they still wanted me for things i could no longer provide...

CadillacGurl
11-04-06, 11:43 AM
Hahaha I'm sorry but you know they can't do it like me ;)

CadillacSTS42005
11-04-06, 11:45 AM
rofl
hums
"dont you wish your g/f was hott like me
dont cha"

CadillacGurl
11-04-06, 11:58 AM
Hahaha the things I could say

I~LUV~Caddys8792
11-04-06, 12:07 PM
LOL! Sexual Harassment Panda! That made my day! Who left that in my rep?

gary88
11-04-06, 12:26 PM
^^^^ me :D Forgot to leave my name!

http://images.southparkstudios.com/media/images/306/306_panda_dance2.gif

CadillacGurl
11-04-06, 12:36 PM
OMG! Creepy panda alert!

dp102288
11-05-06, 01:11 PM
So, from car washes to trading women for rims...:confused:

Well, the panda should helps things a bit :histeric:

CadillacGurl
11-05-06, 02:05 PM
I don't want to be traded!
Its just the cars before women sort of thing...

I~LUV~Caddys8792
11-05-06, 04:23 PM
I don't want to be traded!
Its just the cars before women sort of thing...


Ah, bartering women...sounds like something Borat would go for!

CadillacGurl
11-05-06, 04:48 PM
Oye... yes in my country the men would go for those two... not so much that one or however it goes in that preview

dp102288
11-06-06, 09:48 AM
^^ That was hilarious! :rofl:

CadillacGurl
11-06-06, 01:50 PM
I was laughing so hard when that preview first came on.

TagApl4
11-06-06, 03:49 PM
hahaha... man that is funny. i bidded because my buddy was logged in on ebay. :sneaky:

question did u win? cus that would be good!


But more importantly, DAMN how did i miss the bartering this weekend. I surely would have walked away with a V and a old school convertible Fleet. I got hoes to spare, frankly I wish i could trade 1 or 2 for a car, shit i'll trade for some mods.