: How the great ones got their start!



90Brougham350
11-01-06, 11:32 PM
I started reading the Lounge archives from the very first post by Sal tonight, I came across these people's first posts here at the Caddy Forums!

Elvis - 1/19/03 http://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-forums-lounge/157-new-member.html
Well, I don't own a Caddy yet, but I'm seriously considering it next time around. That's why I'm here--research.......

Rick - 3/16/03
http://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-forums-lounge/662-hello-everyone-first-time-here.html
Hello, my name is Rick, I am currently 15 (16 July 1st) and although I don't ave a Cadillac (http://www.cadillacforums.com/forums/#) (almost did though) they are my favorite brand of cars (http://www.cadillacforums.com/forums/#). Don't worry, I am still with GM (Pontiac Grand Am :D ) My mother has a '89 Brougham custom gold edition, real nice car......

JerseyGirl - 2/19/03
http://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-forums-lounge/452-hi.html
Just thought I'd say hi! Checking out the site & thought I'd join. :D :banana:

Ralph - 3/16/03
http://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-deville-1985-2005-including-1985/664-my-new-1991-fleetwood-fwd.html
Hi everyone, I am new to Cadillacs (http://www.cadillacforums.com/forums/#), I got my parents 1991 Fleetwood FWD with only 34,000 kms on it. I guess I am wondering if anyone out there has the same car, is it reliable, are parts expensive?, etc. Does anyone notice a thump from the front suspension (http://www.cadillacforums.com/forums/#), over a moderate bump? Ralph, from Saskatoon, Canada

Stoney - 5/11/03
http://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-forums-lounge/1182-damn-car-huge.html
Just takeing a minute to say hello , just got a 1994 Caddy Deville(4.9)
this is my first GM car , ive owned 3 nissans and one infiniti (built by nissan (http://www.cadillacforums.com/forums/#)) im a old SR20 Junkie but 2 weeks before my turbo kit (http://www.cadillacforums.com/forums/#) was to be put on my G20 it hit some ice and we went into a tree (http://www.cadillacforums.com/forums/#) with the roof , i was ok but...

I~LUV~Caddys8792
11-01-06, 11:35 PM
Great thread idea Brian, but where's mine?! ;)

Night Wolf
11-01-06, 11:42 PM
Heh, thats cool :) Wow, I sound really young at that time.... hard to believe I have been here for 4 years now.

Heh, that was when I had the Grand Am... I guess it was my "first" car, but it was never on the road, and nothing ever came from it.... thats when I got my real first car.... the '93 Coupe DeVille that I tould myself I would never, ever get rid of...... until something out of my control came and took it away....

Since then the '79 DeVille has came and gone, as did the '89 Olds.

I now drive a 1994 Isuzu Amigo.... heh.... just replaced the rear pads tonight... very easy to do on this truck, fun too, I enjoy it....

Night Wolf
11-01-06, 11:43 PM
Ralph and I started on the first day? Heh....

I know I was browsing the site a month or 2 before I signed up.... I remember when it just started.

slk230mb
11-01-06, 11:52 PM
I suggest searching for the thread where Ralph talks about his rear end needing to be greased and his search for the nipples.

Boombotz
11-01-06, 11:58 PM
HaHa. I remember us discussing that last year.

I~LUV~Caddys8792
11-02-06, 12:03 AM
Poor Ralph, exiled from such a sweet place. Now I know how the Stones felt in late '71...



Brian, if no body else is gonna do it, then I will, this thread gets 5 stars!

Night Wolf
11-02-06, 12:11 AM
Hes welcome back anytime...

slk230mb
11-02-06, 01:03 AM
HaHa. I remember us discussing that last year.

Yup. :bigroll:


Poor Ralph, exiled from such a sweet place. Now I know how the Stones felt in late '71...


Hes welcome back anytime...

:yeah:

Chad, the 'ball' is in Ralph's court.

eldorado99
11-02-06, 01:45 AM
I wish I was there for the beginning. I lurked around here for a solid year before joining. I still don't post much. I don't see how some of you are able to get so many posts in. On my busiest day I might get 10 posts in.

Interesting to see some of these early posts though! :) Points!

urbanski
11-02-06, 06:17 AM
mmmm jerseygirl :drool:

Florian
11-02-06, 08:33 AM
wait a gol-dang minute.....you said greats, where are: Urby, RP, FLL, F ?


F

RobertCTS
11-02-06, 09:19 AM
Geez..I passed the Mighty Ralph in Posts, threads and Reps and didn't get mentioned.:crybaby: But Boomer did start a Roaming Robert Thread...is that good.:hmm:

I e-mailed Ralph for a while and he was very bitter about his exhile and posted a while in a couple of other websites but finally dropped out of site and said he would NEVER come back here. I think he got rid of his Cadillac too. Ralph was an interesting guy and is missed.

dp102288
11-02-06, 09:29 AM
wait a gol-dang minute.....you said greats, where are: Urby, RP, FLL, F ?


F

:yeah:

I would love to see their first posts.

urbanski
11-02-06, 09:30 AM
wait a gol-dang minute.....you said greats, where are: Urby, RP, FLL, F ?


F

we V guys aren't considered part of the "classics" here....i never entered the lounge for like a year after i joined. we may be well know now, but aren't oldies

Florian
11-02-06, 09:49 AM
we V guys aren't considered part of the "classics" here....i never entered the lounge for like a year after i joined. we may be well know now, but aren't oldies

gotcha....V guys relegated to just HP talk....all bad. :thehand: Thats it, no more posts!!!!! I protest :want: :banghead: :duh:


F

90Brougham350
11-02-06, 10:06 AM
LOL, by the time I had gone through 10 of the first pages of the Lounge archives I couldn't keep my eyes open any longer. Now obviously I missed a few people, but what are ya gonna do.

Elvis
11-02-06, 04:22 PM
:histeric: I've been called a "great one!" That made my day! Thanks.

You did some serious research. I went looking for some of my old posts once and was surprised how much I found. It's also surprising how some of my attitudes have changed and some haven't. But that first post is pretty accurate.

CadillacGurl
11-02-06, 04:52 PM
Sweet! Nice thread! Who's jersey girl???

urbanski
11-02-06, 05:06 PM
Sweet! Nice thread! Who's jersey girl???

dunno really
but shes a hottie :drool:

CadillacGurl
11-02-06, 05:07 PM
Hahaha picture???

urbanski
11-02-06, 05:10 PM
Hahaha picture???

you're going to make me search arent you <3


OK FINE BUT AFTER SUPPER!!!

urbanski
11-02-06, 05:11 PM
http://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-forums-lounge-member-introductions/1577-post-your-picture-here-thread-87.html

scroll down a bit

CadillacGurl
11-02-06, 05:18 PM
There's a picture of a guy not a girl...

urbanski
11-02-06, 05:19 PM
you're killing me

Stoneage_Caddy
11-02-06, 05:19 PM
haha , my old drunk ass is a "great one" ...hell i aint changed much since then , still drink about the same too , i just post drunk more since everyone loves it ....

urbanski
11-02-06, 05:20 PM
http://www.truckblog.com/gallery/jerseygirl/18922.JPG

CadillacGurl
11-02-06, 05:22 PM
you're killing me

what page is it on? haha I'm sorry

CadillacGurl
11-02-06, 05:23 PM
Ok I got it!

90Brougham350
11-02-06, 07:06 PM
:histeric: I've been called a "great one!" That made my day! Thanks.

If you can tell me who's more respected around here, I'd like to hear it!

CIWS
11-02-06, 07:13 PM
you're killing me

No offense, but unless someone has met them in person, it's just a picture posted on the internet. Like here is me........(cough)


http://www.ciws.info/honey.jpg

I~LUV~Caddys8792
11-02-06, 07:48 PM
Sweet! Nice thread! Who's jersey girl???


She's hot AND she has an LT1 Fleetwood!

caddydaddy
11-02-06, 08:26 PM
I was a member of the GM Forums before we all switched over to this site! That was quite a while ago!

CadillacGurl
11-02-06, 08:30 PM
So in order to be considered hot on the forum I have to post pictures of myself and own a caddy... haha

caddydaddy
11-02-06, 08:31 PM
So in order to be considered hot on the forum I have to post pictures of myself and own a caddy... haha

Sounds about right to me! This stud muffin owns 3 Caddies!

CadillacGurl
11-02-06, 08:34 PM
Hahaha! I have yet to get mine...

caddydaddy
11-02-06, 08:36 PM
Hahaha! I have yet to get mine...

Well, remind that boyfriend of yours that Christmas is coming! :thumbsup:

CadillacGurl
11-02-06, 08:38 PM
I found an red XLR on e-bay for $120 Buy It Now for around $8,000... I want it!

caddydaddy
11-02-06, 08:45 PM
I found an red XLR on e-bay for $120 Buy It Now for around $8,000... I want it!

That has Nigerian scammer written all over it!

CadillacGurl
11-02-06, 08:47 PM
Hahaha I know... its fun to mess with the sellers mind though :D

Adam
11-02-06, 08:48 PM
good find Brian! you know you can just click on someones profile and find every single one of their posts right?:)

Murphyg
11-02-06, 09:21 PM
I was a member of the GM Forums before we all switched over to this site! That was quite a while ago!

Was the same here.
Used to scroll there for my father in Law every now and then.
Then once I inherited his Caddy I went back and it was gone.
This thread made me wonder so went lookin for my first post.

Found it here in the lounge
http://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-forums-lounge-member-introductions/3823-right.html

And i must concurr with Elvis about the attitude


:.........I went looking for some of my old posts once and was surprised how much I found. It's also surprising how some of my attitudes have changed and some haven't........

I was one hell of an ass in some of my posts.
I hope Ive gotten better.

In my defense though I will say that at that time my twins were 6 years old.
Terrible 2s times 3 equalls 6 years old times 2 for twins ?????
Does that work ?? LOL

That was 3 years ago.
In another 3 they will be almost in there teens.
Times 2 for twins, and they are girls, and they are already popular, will be a combination of mine and there mothers build, OOOOOhhhhhh Nooooooo :eek: :eek:

Ban me now cause it gonna be hell :alchi: :alchi:

Great thread :thumbsup:

fast66
11-02-06, 09:23 PM
so how do you get classified as one of the greats??

hehehehe

Ive been here since I was 8 yrs old

Stoneage_Caddy
11-02-06, 10:06 PM
good find Brian! you know you can just click on someones profile and find every single one of their posts right?:)

no itll only go so far , you cant get to my first post that way

I~LUV~Caddys8792
11-02-06, 10:23 PM
So in order to be considered hot on the forum I have to post pictures of myself and own a caddy... haha

Well then, I guess I'm hot. :confused:

CadillacGurl
11-02-06, 10:28 PM
Hahaha but are you a girl?

90Brougham350
11-02-06, 11:01 PM
so how do you get classified as one of the greats??


I'll be the judge of that!

dp102288
11-03-06, 08:48 AM
I tried to find some of their first posts, but Stoney was right. I couldn't go back all the way.

DaveSmed
11-03-06, 02:06 PM
I was a member of the GM Forums before we all switched over to this site! That was quite a while ago!


Theres a name I haven't heard in forever. I think i jumped ship before it up and disappeared though. If you search it, the admin of that place came over here and started hell for a bit too.

DaveSmed
11-03-06, 02:11 PM
no itll only go so far , you cant get to my first post that way

Sure it will. Go into Advanced search, type in your username in "Search by user name" And the important part: Select Sort by Last post date in Ascending order.

Adam
11-03-06, 07:26 PM
Hahaha but are you a girl?

wait... you have posted a pic of yourself ETCgurl? how come i never seen it?

90Brougham350
11-03-06, 07:50 PM
Wait, I haven't either!

Stoneage_Caddy
11-03-06, 08:22 PM
shes hotter then a blowtorch in a dynomyte factory

Adam
11-03-06, 08:24 PM
shes hotter then a blowtorch in a dynomyte factory


ahhhhh :annoyed: . how the hell did i miss it?:mad:

dp102288
11-03-06, 08:25 PM
^^ Nice one Stoney!

urbanski
11-04-06, 07:51 AM
shes hotter then a blowtorch in a dynomyte factory ^ 10000fixt

codewize
11-04-06, 09:18 AM
:( I want to be a 'great one'

JK

The great ones got their start a long long time ago. One calm winter morning a small techie guy walked into a local coffee shop. He ordered an extra-large coffee, which much to his surprise wasn't very large. Some time later the techie decided to take matters into his own hands.

Taking the time to carefully create the largest cup of coffee one can possibly fit in there hand and still be able to drive a car. Filling the cup with near a full pot of coffee thus was born the D&D 'Great One.'

This was soon followed up with the Bubba Keg.

I~LUV~Caddys8792
11-04-06, 09:20 AM
shes hotter then a blowtorch in a dynomyte factory

Nice!!


Here's one for you, she's hotter than an overheating Northstar in the middle of the Mohabi!

CadillacGurl
11-04-06, 09:24 AM
Hahahaha! I actually posted two pictures, one of CaddyETC and I + My friend Bevin and I

CadillacGurl
11-04-06, 09:24 AM
BTW, nice star update we can see them!

I~LUV~Caddys8792
11-04-06, 09:26 AM
My 2nd star? Thanks!

CadillacGurl
11-04-06, 09:32 AM
Haha smart ass
Here are the two pictures below again
CaddyETC (Jason) and I at my prom last year
http://photos-694.ak.facebook.com/ip006/v42/81/0/35107119/n35107119_30372694_4872.jpg

Bevin and I
http://photos-534.ak.facebook.com/ip006/v39/58/30/1158900069/n1158900069_30035534_3584.jpg

urbanski
11-04-06, 09:51 AM
:drool:

CadillacGurl
11-04-06, 10:48 AM
BTW Urby I know your name from when you sent me the email, your name appeared up as ***** ***** I thought I edit it in order to keep your secret identity. I also know CIWS's name M***** W*****

I~LUV~Caddys8792
11-04-06, 10:49 AM
And mine too...

CadillacGurl
11-04-06, 10:51 AM
Yes you are C*** R***** III

I~LUV~Caddys8792
11-04-06, 10:58 AM
Actually, I'm only the 1st. The III was a joke, sadly :(

CadillacGurl
11-04-06, 11:00 AM
YOU LIAR! Yeah I know you told me

slk230mb
11-04-06, 11:47 AM
Does anyone know Dope's real first name besides Meg?

90Brougham350
11-04-06, 11:51 AM
Nice pics! But where's the bowtie? Come on! Haha, nah, those are good pics. Hope you had fun at the prom, I couldn't get a date senior year (I guess I shouldn't have started looking 3 days before!).

I~LUV~Caddys8792
11-04-06, 11:51 AM
No, but my first guess is Peter.

CadillacGurl
11-04-06, 01:36 PM
Isn't Dope one of your myspace friends ILC??? Wouldnt it say his name there... maybe?

I~LUV~Caddys8792
11-04-06, 02:01 PM
Yes Nicki, he's one of my myspace friends, on my top 8 actually. Sadly it doesn't say his real name. His facebook did though, before he deleted it. Ironically enough, the reason he deleted it was because his given name was on it. lol!

CadillacGurl
11-04-06, 02:37 PM
Hahaha thats sad... oh well we love dope anyway... not the drug....

CadillacGurl
11-04-06, 02:42 PM
I found out his name!!! I think...

Adam
11-04-06, 03:38 PM
Does anyone know Dope's real first name besides Meg?

I do. but he asked me not to tell anyone. he said nothing about hints though. a few of his real friends posted it on his mypsace page...

Adam
11-04-06, 03:40 PM
Holy Mother of God Nicki! :thumbsup: :jerkit: :D :bouncy: you are hot :) .

I~LUV~Caddys8792
11-04-06, 03:43 PM
Holy Mother of God Nicki! :thumbsup: :jerkit: :D :bouncy: you are hot :) .


The last horse FINALLY crosses the finish line!



Hint:

"Dopestar the tank engine"

Adam
11-04-06, 03:46 PM
well this sucks guys. im supposed To be at the Vols game but the guy that was going to sell us the tickets changed his mind at the last second and he went. so here i am. im watching it on TV right now and talking to you all. i was pissed to the point of shooting last night when he told my friend "well we were going to let you guys have them but we decided to go to this game." oh i was pissed.

I~LUV~Caddys8792
11-04-06, 03:47 PM
LOL....

Married to Katie Holmes...

CadillacGurl
11-04-06, 04:10 PM
Hahaha! The guy that screams WILSON! _ _ _ Hanks

CadillacGurl
11-04-06, 04:11 PM
Holy Mother of God Nicki! :thumbsup: :jerkit: :D :bouncy: you are hot :) .

Why thank you Low, points for you!

urbanski
11-04-06, 04:13 PM
Holy Mother of God Nicki! :thumbsup: :jerkit: :D :bouncy: you are hot :) .

understatement of the year

urbanski
11-04-06, 04:13 PM
i know how you got my name gurl, i was funnin with ya

i can only wish i had picked you up as an internet stalker....

CadillacGurl
11-04-06, 04:22 PM
LOL!!!! So what does the K stand for? Kristopher?? Kane? Karl?

Adam
11-04-06, 06:39 PM
Why thank you Low, points for you!

your welcome :) . just stating the obvious. :) :rose:

TomDeville
11-04-06, 06:40 PM
I think that it stands for Kool.

BTW -- Sir Dope is going to freak;
upon learnin' 'bout this leak.:duck:


TomDeville:cool2:

Adam
11-04-06, 06:43 PM
it would be too weird calling him his real name. so i will still call him dope.

TomDeville
11-04-06, 06:47 PM
I must concede that it is a good
name though:highfive: :bighead: :alchi:

TomDeville:cool2:

Brett
11-04-06, 07:49 PM
The first Post for those that are interested

http://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-forums-lounge-member-introductions/1-welcome-aboard.html

I~LUV~Caddys8792
11-05-06, 12:08 AM
Tom, we can start calling him DopeDeville if you don't mind... :sneaky:

TomDeville
11-05-06, 12:30 AM
I won't ;but, he will.
He's all about the Fleetwood.

Moreover, I thank Brett kindly
for the first post by the Skipper.

TomDeville:cool2:
:cool2:

dp102288
11-05-06, 12:28 PM
I'm confused. Tom and Meg? Whose Wilson? Is he the guy over the fence who never shows his mouth?

I am a little slow...:tongue2:

I love that similey.

CadillacGurl
11-05-06, 12:37 PM
Wilson is the volleyball in the movie Castaway. I've never seen it only in previews.