: Lego Stoney goes to Sea World, gets trashed, and flies a plane!



Lego Stoney
10-15-06, 07:21 PM
Well , its been a rough few weeks for stoney, so he went on vacation and i tagged along for the ride:
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5048.jpg

We went to Seaworld , which as you all know is ran by the fine folks at anheiser busch , the same fine folks that bring us that sweet nectar of america called "budweiser".

First thing we did was go see this big damn whale , much bigger than a lego man like me can understand:
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5014.jpg
We then found some "Underwater Viewing" area , this friggin whale is huge :
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5025.jpg
Well all this water and big female objects splashing around in pools makes a lego man thirsty so it was off glass in hand to the Bud Hospitality area for a nice cold beer:
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5026.jpg
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5027.jpg
They say this is just the beer stoneys drunk this month:
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5030.jpg
So we got thru the line and there i am at the counter to get my beer , and the chick runs away ...She eventually came back and hooked me and stoney up with buds finest....
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5028.jpg
Coarse beer is great , but as they say "moderation" is key , i downed my first glass and decided to go with a human size glass and cigarette instead:
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5034.jpg


http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5035.jpg
Ever have to climb out of a glass when your drunk? IT SUCKS!!!
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5036.jpg
Heres me puking in the river outside the beer garden:
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5031.jpg
Coarse after that much beer and smoking you really need to pee , but i didnt know id start a damn fire , so i had to run like hell to keep from melting my ass:
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5042.jpg
After all this fun its time to go home ....This didnt end well , some woman stepped on my ass ....
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5047.jpg

Well thats my trip to seaworld ....Its nice to be home ....

DILLIGAF
10-15-06, 08:56 PM
No friggen way you just did this Stoney,LMAO

urbanski
10-15-06, 09:12 PM
AHAHAHAHA














....

















AAAAAAAAAAAAAHAAHHAHAAHHAH


dude Duuuuuuuuuude :p

so did you at least pick up a chick?

urbanski
10-15-06, 09:13 PM
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5035.jpg

best pic ever

gary88
10-15-06, 09:38 PM
"Why is that guy taking pictures of a Lego?"

awesome!

Stoneage_Caddy
10-15-06, 09:41 PM
No friggen way you just did this Stoney,LMAO

Yup was at seaworld yesterday ...

as for chicks , I almost had one , i got a beer at old town and met a girl from here in tampa , strinkingly beautiful ....I must have talked to her for a good 15 minutes but i decided to not get her phone number .....My lifes too ****ed to deal with that , i need to get employed again and i really need to get an apartment ...getting fired week and a half ago has really screwed everything up ...

Lego stoneys chick just went into the mail yesterday

Stoneage_Caddy
10-15-06, 09:42 PM
"Why is that guy taking pictures of a Lego?"

awesome!

there was a lady behind me that was laughing her ass off , so was the lady at the beer garden place ...first time they ever got such a request to put a lego man on the beer tap ...

90Brougham350
10-15-06, 10:35 PM
Couldn't talk your way into a free ride on Shamu eh?

codewize
10-15-06, 10:42 PM
Dude you are messed up but I have to tell you I am literally falling out of my chair laughing.

Keep it together man. You're doin fine. Stoney is one funny dude.

CIWS
10-15-06, 10:47 PM
Nice photographic record of your trip Lego Stoney. TO bad your former women didn't go with you, that looks like a nice tank to send her to the bottom of and play with the Orca :D

Florian
10-15-06, 11:01 PM
Stoney, ABSOLUTELY BRILLIANT. I think Lego Stoney goes to Sea World gets thread of the year....goddamn thats funny....

F

Stoneage_Caddy
10-15-06, 11:09 PM
aint seen nothin yet ....2 more threads are planned ....should have 1 thread ready by friday ....

slk230mb
10-16-06, 12:04 AM
:rofl: :worship:

Boombotz
10-16-06, 08:40 AM
Wow, that was funny! Now lego Stoney should go to HOWL-O-SCREAM!

dp102288
10-16-06, 09:30 AM
I love Lego Stoney threads! :worship:

TagApl4
10-16-06, 10:32 AM
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSCN5035.jpg

Isn't this guy a skit on Sesame Street. He lives in a cupbord right. Didn't know that was your old job Lego Stoney b4 u started getting trashed.

Lego Stoney
10-16-06, 11:03 AM
well , that wasnt me on sesme street , but now you know how that guy got in there ...hes one of my drinking buddys ....I also used to go drinking with the worker guys from fraggle rock , but they graduated to meth and i didnt wanna run with that scene anymore ....thats why those guys always built so much shit on fraggle rock only to be eaten by the fraggles they were so wound up on meth that they built all sorts of shit .....

stoney might go to halloscream ....well see ....

DopeStar 156
10-16-06, 11:05 AM
And I thought I got stared at in public.....

Hahaha, nice dude.

urbanski
10-16-06, 11:11 AM
And I thought I got stared at in public.....

Hahaha, nice dude.

you and lego stoney need to hang out :suspense: :hide:

Adam
10-16-06, 11:54 AM
:rofl: :worship:

:yeah: these Lego Stoney threads are the GREATEST!

DopeStar 156
10-16-06, 12:32 PM
you and lego stoney need to hang out :suspense: :hide:

We already do....

http://i6.photobucket.com/albums/y250/DopeStar156/legods.jpg

TagApl4
10-16-06, 12:36 PM
I could only imagine the adventures of Lego Dope.

Lego Stoney
10-16-06, 12:52 PM
We had some good times , I have a personal Jet that i sometimes take on trips , that was when i went to jersey ....
http://i18.photobucket.com/albums/b102/stoneage_caddy/DSC01881.jpg

this gives me an idea

urbanski
10-16-06, 12:53 PM
well i was going to make that my avatard, but i dont want a 1K x 1K pixel image :p
and no photoshop at the moment :D

urbanski
10-16-06, 12:54 PM
damn lego stoney is rich

Lego Stoney
10-16-06, 12:55 PM
what me at the bottom of a glass?

urbanski
10-16-06, 01:01 PM
what me at the bottom of a glass?

private jet

Lego Stoney
10-16-06, 01:20 PM
oh and here i made lego urby at the bottom of a glass

urbanski
10-16-06, 01:41 PM
cool
that's my new avatard

slk230mb
10-16-06, 01:50 PM
Can I request a lego urby V crash pic? (hope this doesn't get me banned...:lildevil: )

STScadillac
10-16-06, 02:34 PM
Ummm......... You people have to much time on your hands LOL!!

urbanski
10-16-06, 02:55 PM
Can I request a lego urby V crash pic? (hope this doesn't get me banned...:lildevil: )

AHAHAHAH

seconded!!! AHAHAHHAH

DILLIGAF
10-16-06, 06:42 PM
If lego stoney isn't busy the 29th throw the little effer in the mail and i'll take him to the Chiefs game.

Rey Rey 650
10-16-06, 06:49 PM
THis was in San Diego???? I love SD! I wanna see a pic of stoney eating some carne asada fries!! haha

urbanski
10-16-06, 07:10 PM
If lego stoney isn't busy the 29th throw the little effer in the mail and i'll take him to the Chiefs game.

HAHAHHAH

Stoneage_Caddy
10-16-06, 07:20 PM
THis was in San Diego???? I love SD! I wanna see a pic of stoney eating some carne asada fries!! haha

nope , orlando

Stoneage_Caddy
10-16-06, 07:21 PM
If lego stoney isn't busy the 29th throw the little effer in the mail and i'll take him to the Chiefs game.

that proves the idea will work ....

new thread here in a few mintues to discuss it

dp102288
10-17-06, 09:44 AM
We already do....

http://i6.photobucket.com/albums/y250/DopeStar156/legods.jpg

That is honestly just beyond cool. Love the car!!!

Night Wolf
10-17-06, 12:07 PM
my gosh man... that is freakin' funny!

Stoneage_Caddy
11-05-12, 02:09 PM
just a bump for old times sake

CadillacLuke24
11-05-12, 03:59 PM
Thanks :D I got a kick out of it :D

nvthev
11-05-12, 04:03 PM
friggin awesome!

CadillacLuke24
11-05-12, 04:22 PM
You need moreLego Stoney adventures!

Stoneage_Caddy
11-05-12, 05:27 PM
http://www.cadillacforums.com/forums/community-lounge-introductions-general-discussion/90402-hello-clevland.html

http://www.cadillacforums.com/forums/community-lounge-introductions-general-discussion/87225-i-used-love-her-but-i.html

i might do a new one....its been such a long time ....but he sure does have alot of new crazy stuff. His town is HUGE

The-Dullahan
11-05-12, 11:22 PM
Lego Chamus is not amused at his exclusion from these shenanigans.

http://i241.photobucket.com/albums/ff29/The-Dullahan/LegoChamus.jpg

Stoneage_Caddy
11-05-12, 11:34 PM
fookin sweet , you got the herse monster fighters set

The-Dullahan
11-05-12, 11:37 PM
All of Graveyard Mafia has that set. I think it's a requirement to join any Hearse Owner's club. I told myself when I was like...five...that if they ever made a Hearse, I would buy it. Many years later, I found myself at the local Lego Emporium buying just that, fulfilling a promise to a younger self.

Stoneage_Caddy
11-06-12, 12:41 AM
only hearse i have is a 1/18 scale 59 caddy superior

talismandave
11-06-12, 01:21 AM
Lego Chamus is not amused at his exclusion from these shenanigans.

http://i241.photobucket.com/albums/ff29/The-Dullahan/LegoChamus.jpg

OMG that is awesome! I love Lego Chamus, kilt and all! :thumbsup:

The-Dullahan
11-06-12, 01:27 AM
only hearse i have is a 1/18 scale 59 caddy superior

Hey, I've got that too! It was a "Sorry we made you move away from your real one in Pennsylvania" gift from my parents when I first made it to Florida.

I've got a scale '38 Hearse too. A Gift from my younger sister several years back at Decemberween.

Stoneage_Caddy
11-06-12, 10:53 AM
i was disapointed the hood dont open but the casket makes up for it

The-Dullahan
11-07-12, 05:08 AM
*Monocle* "Quite."