: 25 CTS-V videos



cjones
05-01-06, 10:33 PM
I'm one of the admins at streetfire and bought an 06 CTS-V last week. Was curious how many CTS-V videos we had, turned out 25! Gotta go make one of my own, I do have one of my old 550hp 388ci all-bore vette somewhere on there.

Here's a link for those who haven't seen them.

http://videos.streetfire.net/search/cts-v/0.htm

VELOSE
05-02-06, 12:14 AM
I wonder if the owner of this V is on our boards?

http://videos.streetfire.net/search/cts-v/1/5D2DB393-FB68-4471-80CC-104D7A43CDE9.htm

ctsvett
05-02-06, 12:33 AM
damn... those didnt make the FAQ video library.... I gotta get on that!

Reed

VELOSE
05-02-06, 01:58 AM
Reed.....did you see the one with you getting smoked by the WS6?

Staxxin
05-02-06, 08:02 AM
Most of the videos are of V's getting smoked :want:

CTSV05
05-02-06, 09:14 AM
Well...yeah, but the Vs against stock cars they didn't, I mean if you have a these modified cars lets see some modified Vs then.

Seattle CTS-V
05-02-06, 12:57 PM
I wonder if the owner of this V is on our boards?

http://videos.streetfire.net/search/cts-v/1/5D2DB393-FB68-4471-80CC-104D7A43CDE9.htm

That's me!!! I didn't realize my friends published this. I hang out with these guys from my old Acurazine board every year (I used to drive a supercharged Acura CL Type S). We call the meets WCM's (West Coast Meets). Many of the guys have moved on to other brands but we still hang out. This was the 4th so far. It was down in Medford, OR on the drive to Crater Lake, OR. I had about 1000 miles on the car at the time and this car is my first manual...so my shifts weren't exactly awesome. Didn't matter though, that NSX pulls for about 2000rpms longer in every gear. I held my own in 1st and 2nd but he started pulling in 3rd. Now that I have my blower though I think it would be a race in my favor...though still pretty close.

VELOSE
05-02-06, 03:49 PM
My best guess would've been that was you. I didn't want to say it. At least now we know what a stock V does against a supercharged NSX.:thumbsup:

Vendetta-V-
05-02-06, 05:12 PM
damn... those didnt make the FAQ video library.... I gotta get on that!

Reed

Was that a stock or modded WS6 you raced?

Vendetta-V-
05-02-06, 05:40 PM
Welp...the V may lose alot, but it does it with dignity and style. Any V owner out there who gets their panties in a bunch over losing a race is being naive. ;)

snooplbc
05-02-06, 07:04 PM
kool sit man

brtnharv
05-02-06, 08:49 PM
wtf, what gear that that black V vs. the SHO in? 40 mph? come on get serious that is 2nd gear all the way, that V didn't not show any torque whatsoever.

thebigjimsho
05-03-06, 07:26 PM
wtf, what gear that that black V vs. the SHO in? 40 mph? come on get serious that is 2nd gear all the way, that V didn't not show any torque whatsoever.Ugh. Not again. Check this thread. The SHO had 2 people and was empty. The V had 3 people and 1/2 a back seat and a trunk FULL of luggage. So the gross weight was around 3700lb for the SHO and about 4900lbs.

http://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-kill-stories-race-videos/21475-vid-cts-v-vs-turbo-sho.html?highlight=SHO

CTS-VPaco
05-04-06, 04:02 PM
Hahaha, me and my friend Scott are on that list. I'm the black V and he's the blue Focus. Did you see it? Five cars and the go, he flew by like I was parked. Granted, he's one of the first guys with a 351 swapped, RWD converted, big ol' shot of juice and slicks the size of Kansas, Foci.

Still fun. I'll keep looking, maybe the one with him upping his system and coming back on my after a 10 car headstart will be on there! Hahahaha!

CTS-VPaco
05-04-06, 04:02 PM
Hahaha, I shoulda kept going, cos it's the video beneath!