: I am Havin' This!



DopeStar 156
10-27-05, 11:14 PM
1974 Coupe de Ville RC lowrider, 1:10 scale! Obvuously all the Snoop Dogg stickers gotta go, I think it's worth the $60! :highfive:
http://i.walmart.com/i/p/00/05/02/11/61/0005021161091_500X500.jpg

Ralph
10-28-05, 01:02 AM
That's Clutch daddy-O.

Krashed989
10-28-05, 03:33 AM
1974 Coupe de Ville RC lowrider, 1:10 scale! Obvuously all the Snoop Dogg stickers gotta go, I think it's worth the $60! :highfive:
http://i.walmart.com/i/p/00/05/02/11/61/0005021161091_500X500.jpg

That is the friggen KEWLEST deville I have ever seen... Minus the Snoop Dogg sticker of course.

Spyder
10-28-05, 03:35 AM
I don't get it... ... ...

davesdeville
10-28-05, 03:47 AM
Haha that's sweet. I'd have to repaint it if I got it though.

hardrockcamaro@mac.c
10-28-05, 07:27 AM
With a repaint in black it would be cool!

DopeStar 156
10-28-05, 02:17 PM
Not bad ideas at all guys. I am so picking that baby up the second I have $60. RC!!! Drives forward, back, and has working front and rear hydraullics. Also the headlights and taillights work. The thing is huge, I saw it in person. Hahah go Walmart!

Spyder
10-28-05, 03:02 PM
Wally World...ahhhh, the GREATEST store on the face of this earth. Where else can you buy beef jerky, motor oil, ammunition, feather pillows and spray paint?

Jesda
10-28-05, 03:11 PM
I always wonder what cashiers think when people buy bizarre combinations of products, like condoms and laser pointers.

davesdeville
10-28-05, 09:19 PM
I hate walmart, for its business practices, for the smelly dregs of society who tend to shop there, and for its lowest quality products.

But I might just have to make a trip there.

Stoneage_Caddy
10-28-05, 10:06 PM
I always wonder what cashiers think when people buy bizarre combinations of products, like condoms and laser pointers.
LOl reminds me of the last time i bought condoms (no i wasnt getting laid i needed them for my M-16 before i went to the desert)....i felt awkward doing such a thing , so becuse of this i do what i do best , make everyone else feel awkward , i also bought a magifying glass ....:histeric:

DopeStar 156
10-28-05, 10:49 PM
Buy condoms? Unheard of. This little delinquent feels he shouldn't have to pay for something he's just going to desecrate. I have a trench coat with tons of customized internal pockets for "shopping."

Stoneage_Caddy
10-28-05, 10:55 PM
desicrate ? anything that touches that metal mistress of your is honored , not desicrated ....you should frame those bad boys after use ....


oh man was that bad ...

DopeStar 156
10-29-05, 01:02 AM
desicrate ? anything that touches that metal mistress of your is honored , not desicrated ....you should frame those bad boys after use ....
oh man was that bad ...
LOL! Well, not the insides.... Haha ugh...................So yeah!!! 74 Cadillac Lowrider!!

addison_ii
10-29-05, 03:37 AM
You guys are nasty. BTW you don't frame them, you freeze them and thaw them out at a later date to throw at enemies.:lildevil:

Stoneage_Caddy
10-29-05, 09:30 AM
You guys are nasty. BTW you don't frame them, you freeze them and thaw them out at a later date to throw at enemies.:lildevil:
yah that was pretty nasty .....hate it when i get that tired ...

DopeStar 156
10-29-05, 11:23 AM
You guys are nasty. BTW you don't frame them, you freeze them and thaw them out at a later date to throw at enemies.:lildevil:
OOOOHHHHHHH!!!! NOOOOO!!! LOL! Uggggggghhhhhhh!!!!! LOLOLOOLLL!!! STOP STOP STOP!!!! LOOLLLL!!!!

I~LUV~Caddys8792
10-29-05, 12:07 PM
You guys are nasty. BTW you don't frame them, you freeze them and thaw them out at a later date to throw at enemies.:lildevil:



HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAH Wow thats sick, yet very very very funny

DopeStar 156
10-30-05, 02:55 AM
I checked out the toy today and to say the least it's awesome! The only bad thing is if you wanna see the lights come on or the hydraullics bounce, you'll have to put up with a corny recording of Snoop saying his signature "Fizizzle " stuff. I'm hoping that was just a demo mode for being in the box.....

davesdeville
10-30-05, 05:38 AM
Well if not it's pretty easy to disable a speaker...

tru504187211
11-28-05, 04:47 PM
DopeStar...you ever get the car? Saw it for the first time a few days ago, remembered this thread and had to...

http://younggotti.no-ip.org/movies/snoopdeville.wmv ...thanks for the thread!

DopeStar 156
11-28-05, 09:55 PM
I asked for it for Christmas. :D Hehehehe.... I mailed my letter today!

DopeStar 156
11-28-05, 10:00 PM
Haha I just watched the video, damn dude you really beat that thing up! Watch the walls!!!! When I get it, that Snoop Dogg dialogue has gotta go.... I might just cut the speakers...... I can't take that. Haha.

Night Wolf
11-29-05, 06:22 AM
so it turns left/right while going forward/back, right?

RobertCTS
11-29-05, 08:14 AM
You guys are nasty. BTW you don't frame them, you freeze them and thaw them out at a later date to throw at enemies.:lildevil:

Don't be angry Addison but I took a pic of your collection.:lildevil:

http://usera.imagecave.com/BobsWork/Used_Condoms.jpg

DopeStar 156
11-29-05, 06:50 PM
I'm gonna go peek at the gifts and see if that car is there.... Tee-hee.