: Oh my freakin' GOD! Do. Want.



Stingroo
03-24-10, 08:58 PM
http://www.lsxtv.com/forum/supercharged-g8-sportwagon-down-under-only-2459.html

ADSGDHFAWINFEGDOINSROHBNOENFOENDSAOGNEGVO!!@!@!!!

I think I just fell in love, and have this uncontrollable urge to move to Australia.

77CDV
03-24-10, 10:32 PM
Looks disturbingly Saab-like.

itschrome
03-24-10, 10:34 PM
yeah Australia gets all the fun gm and ford cars.:rant2::rant2:

codewize
03-24-10, 10:50 PM
Pretty nice.

V-Eight
03-24-10, 10:52 PM
Nah, if I was down under I'd drive the legit Ute SS!

I~LUV~Caddys8792
03-24-10, 11:12 PM
Why does Australia get all the cool cars from GM and Ford?

concorso
03-25-10, 12:00 AM
yeah Australia gets all the fun gm and ford cars.:rant2::rant2:Not really. For every great car Australia gets that N.America doesnt, theres a great car we get that Australia doesnt.

Australia doesnt get the Corvette Z06/ZR1, CTS-V, Camaro SS, Mustang GT500, etc...you need to go aftermarket for RHD conversions for each of these. AFAIK, only 1 ZR1 has been converted and no V's. The G8 was cancelled in N.America before it received the LSA in Europe.

itschrome
03-25-10, 12:00 AM
Why does Australia get all the cool cars from GM and Ford?

Probably has something to do with your nocturnal masturbatory habits and the will of an omnipresent, omnipotent being who just so happen to disapprove of your existence.. or something.

Jesda
03-25-10, 01:00 AM
Looks like an Audi with more balls.

77CDV
03-25-10, 01:45 AM
Probably has something to do with your nocturnal masturbatory habits and the will of an omnipresent, omnipotent being who just so happen to disapprove of your existence.. or something.

Only nocturnal? You're not giving him much credit...:canttalk:

CIWS
03-25-10, 09:18 AM
There's that statement about an upcoming CTS-V Sport Wagon again. Did I miss any official statement from Cadillac / GM about this ?

Stingroo
03-25-10, 09:20 AM
No official confirmation other than Maximum Bob dropping subtle hints.

I'll wait and see.

CIWS
03-25-10, 09:21 AM
No official confirmation other than Maximum Bob dropping subtle hints.

I'll wait and see.

:yeah:'s all I've heard.

Stingroo
03-25-10, 09:30 AM
All I know is: I'd be all over that thing if it were in production. I may have to rob a bank to buy it, but I'd be there somehow. :lol:

Rolex
03-25-10, 03:09 PM
Pretty damn cool.......for a wagon. :)

hueterm
03-25-10, 04:35 PM
All I know is: I'd be all over that thing if it were in production. I may have to rob a bank to buy it, but I'd be there somehow. :lol:

For having no children, and considering your age, you have a very odd fixation w/wagons.....unless you need the full length flat floor some other....fixations.......

Stingroo
03-25-10, 04:40 PM
Nope, not a shaggin' wagon yet. lol

I like having all the space, and the awesome sleeper factor.

Hey, if you lived in Australia that would be the ULTIMATE Berettamobile.

the recluse
03-25-10, 07:05 PM
Looks like a Pontiac Vibe made out with a Saab :yawn: