: Cts-v = Dog bowl?????



LUVMY04V
02-11-08, 09:08 AM
So here is the story. I went to go to pull out my sidemarkers this weekend and I turn the wheel sideways and start pulling out those ghey pushpins so I can get to the fogs and such. I get down to the bottem and stuff starts falling out.....After closer inspection I realized its f'n Dog food:eek:!!!:histeric: How the fudge does dog food get in there :cookoo: seriously How ????????

And the funniest part was it was in both driver and passenger side :confused: LOL


anyway heres the pics (I had to take some)
Btw I do not own a dog so I could not make lemonade out of lemons haha

http://i50.photobucket.com/albums/f321/brentman2006/0209081319.jpg
http://i50.photobucket.com/albums/f321/brentman2006/0209081346.jpg
http://i50.photobucket.com/albums/f321/brentman2006/0209081319a.jpg



How does this happen:confused::cookoo::suspense:

cobrayankee
02-11-08, 09:11 AM
Are you the original owner? If not, how long have you owned it? Maybe the previous owner had a dog. I still don't know how the food got in there but at least it makes a little more sense.

LUVMY04V
02-11-08, 09:12 AM
Are you the original owner? If not, how long have you owned it? Maybe the previous owner had a dog. I still don't know how the food got in there but at least it makes a little more sense.
no just bought it 3 weeks ago :yup:

SkullV
02-11-08, 09:14 AM
My buddy had mice in his house and they brought all kinds of crap into the engine compartment of his car. That being said they also chewed up a lot of wires!

bossplayer
02-11-08, 09:14 AM
Alvin, Simon and Theodore are my guess.

Slaigher
02-11-08, 09:15 AM
probably squirrels or some other packrat...

LUVMY04V
02-11-08, 09:16 AM
Alvin, Simon and Theodore are my guess.
Those damn chipmunks :banghead::mad2:

LUVMY04V
02-11-08, 09:18 AM
My buddy had mice in his house and they brought all kinds of crap into the engine compartment of his car. That being said they also chewed up a lot of wires!


Alvin, Simon and Theodore are my guess.


never thought of that. :suspense: damn rodents.....well atleast I dont have any way for them to get in my house and I garuntee I scared them out the day I bought it....redlining and throwin the G-meter from side to side :yup:

BrianTX
02-11-08, 09:22 AM
That stuff looks pretty fresh from the color. Getting wet once would have turned that stuff into an unidentified grey mass. Do your neighbors have outside dogs, etc? Would be hard to imagine that stuff could sit in there for long without getting wet.

Claimslngr
02-11-08, 09:23 AM
Looks like a Purina product. My guess would be larger than a mouse! Watch your wires while you are tearing down for munch marks. You could call previous owner and see if they need their food back?! LOL

Good Luck

DansCTSV
02-11-08, 09:25 AM
Mice. A couple years ago I had a dirt bike in my basement for the winter. When I took it out in the spring and tried to start it dog food was shooting out of the tail pipe. The mice had packed the pipe full of dog food.

LUVMY04V
02-11-08, 09:25 AM
That stuff looks pretty fresh from the color. Getting wet once would have turned that stuff into an unidentified grey mass. Do your neighbors have outside dogs, etc? Would be hard to imagine that stuff could sit in there for long without getting wet.nah i dont think it would get wet because the fogs backside wouldnt get wet unless the brakeduct was missing. and its parked in the heated garage connected to my townhome.

It was definatly the previous owner but I just dont know how it would even get in there....I think the chipmunk theory might be the best :highfive:

rand49er
02-11-08, 09:26 AM
This is what I found when I took my intake manifold off last July to do the maggie install. Within two days, that little varmit had met his/her maker.

http://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-cts-v-series-forum-2004/111621-first-flex-fuel-v.html

LUVMY04V
02-11-08, 09:27 AM
Mice. A couple years ago I had a dirt bike in my basement for the winter. When I took it out in the spring and tried to start it dog food was shooting out of the tail pipe. The mice had packed the pipe full of dog food.
yeah you are probebly right but luckely the wires looked good. no sign of chewing or anything :)

urbanski
02-11-08, 09:53 AM
rats++

Cadillac Tony
02-11-08, 10:15 AM
We just recently had an Eldo come into the shop on a flatbed that had been turned into a home by some sort of rodents. Air cleaner was packed full of nuts, and they had chewed the hell out of the wiring under the hood.

Mice with good taste in cars. :D

LUVMY04V
02-11-08, 10:17 AM
This is what I found when I took my intake manifold off last July to do the maggie install. Within two days, that little varmit had met his/her maker.

http://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-cts-v-series-forum-2004/111621-first-flex-fuel-v.html
lol that is just funny....wait a minute what if my intake has dogfood in there :eek::suspense:

kgoch
02-11-08, 10:24 AM
Stayed at a hotel that was in the woods for 2 days, cost to repair the wiring was $186.00.

BowenCT
02-11-08, 10:33 AM
Definitely mice. Moth balls will keep them at bay. I scatter a few boxes around and under my car while it sits during the winter to prevent them from moving in.

LUVMY04V
02-11-08, 10:39 AM
Definitely mice. Moth balls will keep them at bay. I scatter a few boxes around and under my car while it sits during the winter to prevent them from moving in.
yeah my garage is very small and i just got the car so im guessing they were just in the previous owners garage or somthing.

here is my garage
http://i50.photobucket.com/albums/f321/brentman2006/0709071739.jpg

rand49er
02-11-08, 10:44 AM
yeah my garage is very small and i just got the car so im guessing they were just in the previous owners garage or somthing.

here is my garage
http://i50.photobucket.com/albums/f321/brentman2006/0709071739.jpgNice array of rides. :thumbsup:

Did you post your garage-HP in ronr's thread? :)

onebadcad
02-11-08, 10:58 AM
My C6 gets pebbles stuck between the body panels, not sure how they get there but easily removed.
Look on the birght side, if you ever get stranded in the snow, you have a few days food supply on hand.

LUVMY04V
02-11-08, 11:04 AM
Nice array of rides. :thumbsup:

Did you post your garage-HP in ronr's thread? :)Thankyou! I have not can you point me in the right direction

Wonder what Hp the golf cart is pushin? hahaha or the jimmy for that matter

the bike is 99 whp and 97 ft lb of torque on the dyno....its an 82 harley fxr dyna with a 100 cubic inch s&s moter and it is fast as hell for a harley. lmid to high 11 bike but is very scary over 100 because it is raked 45% so it decides to move like a fish out of water at high speeds Very scary! it took my cousins V-rod until about 65 mph then he pulled on me till 100 then it started gettin squirmy at like 110 and i got scared

Ak Jim
02-11-08, 12:33 PM
Chipmunk/squirrel=tree rat.

rand49er
02-11-08, 02:31 PM
Thankyou! I have not can you point me in the right direction

Wonder what Hp the golf cart is pushin? hahaha or the jimmy for that matter

the bike is 99 whp and 97 ft lb of torque on the dyno....its an 82 harley fxr dyna with a 100 cubic inch s&s moter and it is fast as hell for a harley. lmid to high 11 bike but is very scary over 100 because it is raked 45% so it decides to move like a fish out of water at high speeds Very scary! it took my cousins V-rod until about 65 mph then he pulled on me till 100 then it started gettin squirmy at like 110 and i got scaredhttp://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-cts-v-series-forum-2004/130872-600-hp-now-garage.html

LUVMY04V
02-11-08, 02:57 PM
http://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-cts-v-series-forum-2004/130872-600-hp-now-garage.html

thanks :thumbsup:

trukk
02-11-08, 04:19 PM
I told you to stop on those cosmetic mods. The V god is mad at you!

-Chris

LUVMY04V
02-11-08, 04:24 PM
I told you to stop on those cosmetic mods. The V god is mad at you!

-ChrisLOL Oh why didnt I listen :crybaby:. "We didnt Listen!!!":helpless:

haha its to cold for the v to leave the garage so cosmetic stuff till spring then comes the real money wasting haha :alchi:

Mallet-V
02-11-08, 11:04 PM
My buddy had dog food in his convertible top cover after a winters storage. We had to remove the cover and shake it over and over to get the food out. Definately had some mice up there.

GMBOUND
02-11-08, 11:39 PM
While they're up there might as well put them to work.
Teach them how to change out the fog lamps and other items that we hate crawling under the car to do.
Only after you get them trained you can loan them out to forum members.
Make them work for their food!

My personal request is HID fog light conversion.